Overname verstevigt Hallo basis in Zuid-Nederland

Alkmaar / Tilburg, 4 mei 2021

Zakelijke ICT aanbieder Hallo en IT Support Groep uit Tilburg maken vandaag bekend dat IT Support Groep (“ITSG”) zich heeft aangesloten bij Hallo. ITSG is een vooraanstaande Managed Service Provider en vertrouwde naam in Zuid-Nederland, opgericht in 2000 door Joost Merkx. Inmiddels bedient het bedrijf met 32 medewerkers ruim 400 klanten in diverse sectoren. ITSG levert cloudoplossingen gebaseerd op Microsoft 365/Azure én Amazon Web Services. Daarnaast is het bedrijf aanbieder van o.a. telefonie – en internetoplossingen.

Joost Merkx, oprichter van IT Support Groep: “Na jaren van gezonde groei is aansluiting bij Hallo voor ITSG een logische stap. Hiermee kunnen we onze klanten naast een landelijke dekking toegang bieden tot een nog breder portfolio aan diensten. Daarnaast brengt de samenwerking nieuwe doorgroeimogelijkheden voor onze medewerkers. Samen met het team van Hallo zullen we nog beter kunnen anticiperen op de snelle ontwikkelingen in de ICT.“

Barry Wissink, directeur van Hallo vult aan: “We heten onze nieuwe collega’s en de ITSG klanten een warm welkom bij Hallo. Als regionale hub voor Zuid-Nederland vormt de samenwerking met ITSG een belangrijke volgende stap in het realiseren van een landelijke dekking. We zien er naar uit om met het team in Tilburg samen te werken aan de missie om ICT zo optimaal en veilig mogelijk voor onze klanten te laten werken, met een sympathieke, toegankelijke en deskundige service.”

Over Hallo
Hallo is de vertrouwde IT-servicepartner voor het MKB met een one-stop-shop aanbod voor bedrijfskritische beheerde IT-services. De missie van Hallo is om IT-services op de best mogelijke manier toegankelijk te maken voor klanten en hun eindgebruikers, voor een maximale impact op de productiviteit. In het gefragmenteerde landschap van IT-serviceproviders streeft het bedrijf ernaar om het logische merk te worden voor alle dagelijkse IT-servicebehoeften. Hallo biedt een digitaal klanttraject inclusief selfservice-tooling, om de complexe aankoopervaring van IT-services die MKB-ondernemingen doorgaans ervaren te vereenvoudigen. Een enthousiast team van 350 IT-serviceprofessionals (liefkozend ‘digitale energizers’ genoemd) staat altijd klaar om te helpen. Hallo heeft momenteel vestigingen in Nederland, Spanje en het Caribisch gebied. Ga voor meer informatie naar www.hallo.eu