Benk Groep sluit aan bij Hallo

Amsterdam / Eindhoven, 03 april 2023

Zakelijk ICT-provider Hallo maakt vandaag de overname van Benk Groep bekend. Benk Groep biedt een breed portfolio aan ICT-oplossingen voor MKB- en grootbedrijf klanten op het gebied van connectiviteit, communicatie, collaboratie en security. Met vestigingen in Eindhoven, Nijmegen, Breda en Middelburg is Benk Groep een bekende naam in Noord-Brabant, Gelderland en Zeeland.

Kevin van Doorn, mede-oprichter van Benk Groep: “Klanten kennen ons als een vertrouwde partner met een hoog serviceniveau en een breed aanbod aan diensten. Met de groei van Benk Groep én van onze klanten wordt het steeds belangrijker de deskundige support en veiligheid te borgen, het team uitdagingen te blijven bieden en daarnaast om klanten met landelijke dekking te kunnen ondersteunen. Wij zien in Hallo de ideale partner om daar samen invulling aan te geven.”

Barry Wissink, directeur van Hallo: “De dienstverlening en ambities van Benk Groep sluiten heel goed aan bij de missie van Hallo om ICT toegankelijk te maken en de vertrouwde one-stop shop te zijn voor klanten waar het gaat om de dagelijkse ICT-behoeftes. Met Benk Groep zijn we een nog krachtigere partij in de regio. We heten Kevin en het team van Benk Groep van harte welkom bij Hallo”.

Over Hallo
Hallo is de vertrouwde IT-servicepartner voor het MKB met een one-stop-shop aanbod voor bedrijfskritische beheerde IT-services. De missie van Hallo is om IT-services op de best mogelijke manier toegankelijk te maken voor klanten en hun eindgebruikers, voor een maximale impact op de productiviteit. In het gefragmenteerde landschap van IT-serviceproviders streeft het bedrijf ernaar om het logische merk te worden voor alle dagelijkse IT-servicebehoeften. Hallo biedt een digitaal klanttraject inclusief selfservice-tooling, om de complexe aankoopervaring van IT-services die MKB-ondernemingen doorgaans ervaren te vereenvoudigen. Een enthousiast team van 350 IT-serviceprofessionals (liefkozend ‘digitale energizers’ genoemd) staat altijd klaar om te helpen. Hallo heeft momenteel vestigingen in Nederland, Spanje en het Caribisch gebied. Ga voor meer informatie naar www.hallo.eu